Politica de livrare

Livrarea produselor în România se face prin serviciul de curierat rapid Fan Courier / Urgent Curier / Nemo Express.

Termenul pentru expedierea produselor aflate in stoc este de 2-3 zile lucrătoare.

Cheltuielile de transport pentru comenzile livrate prin curieri sunt suportate de către beneficiar.

Politica de retur

De retinut!

Dupa completarea formularului vei fi contactat de un reprezentant al companiei noastre pentru a primi un numar de inregistrare. Te rugam sa nu trimiti coletele fara acest numar de inregistrare scris pe AWB sau pe ambalaj. in cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea produsului.

*Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Magazinul nostru va ofera posibilitatea returnarii produselor achizitionate in termen de 30 de zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a produsului, in conditiile prezentate mai jos:

– in primele 14 zile de la receptionarea produselor se poate solicita rambursarea contravalorii acestora;

– pe toata durata celor 30 de zile se poate solicita inlocuirea produselor;

– costul transportului este in sarcina clientului, avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original;

– costul transportului începe de la 35 lei și se poate majora în funcție de dimensiunea produselor (exemplu: bariere)

– produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Procedura pentru returnarea produselor:
Pentru returnarea produselor, va rugam completati formularul de retur sau trimiteti o solicitare in scris pe adresa de email comenzi[@]quicktech.ro, care sa contina Nume, Prenume, Telefon, Email, Numar Comanda sau Factura, Produs(e), Motivul Returnarii, Solutia Aleasa (inlocuire produs/banii inapoi) Banca si Contul IBAN (in cazul solicitarii contravalorii) sau sa ne contactati prin orice alta metoda si sa ne furnizati datele respective.

Produsele trimise sunt verificate înainte de expediere. În cazul în care produsele vin cu un defect din fabrică sau comanda este greșită, costul de retur va fi suportat de QUICK UNITY SRL.

Recomandari pentru returnarea produselor:
Marfa se returneaza in forma sa originala, cu accesoriile aferente, fara a prezenta urme vizibile de folosire sau de uzura, cu o xerocopie dupa factura, pe adresa noastra.
Returul se face prin colet cu aceeasi firma de curierat rapid cu care a fost livrat.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face prin transfer bancar in cel mult 14 de zile calendaristice de la receptionarea returului.

Exceptii de la returnarea produselor fac:

a. Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

b. Produsele achizitionate pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stocul nostru si necesita achitarea unui avans);

d. Consumabile (acumulatori, mufe, cablu, etc)

Foarte important:

QUICK UNITY SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, desigilate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, aceste taxe pot avea o valoare intre 10 si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale al coletului si/sau produsului.
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.